måndag 2 april 2012

Just a dream


Det här med att bli vuxen är inte lätt kan jag ju lova.
Allt kostar så mycket pengar och man vill bara vinna typ 300 miljoner eller nåt så man slipper tänka på åengar och försöka få allt att gå ihop. Och om jag ska få allt att gå ihop så får jag inte ha ett liv, men på samma gång så hållder inte det här längre heller så vad har jag att välja på, egentligen?
Jag blir så trött när man verkligen är inställd på nåt och sen så blir det inget och det slutar med att man blir besviken istället. Suck.

Om 3 dagar får jag, förhoppningsvis, träffa F igen! Han skulle komma hem på onsdag kväll så vi hoppas att vi hinner ses lite innan det blir påsk och sån skit. Känner att jag nog faktiskt behöver träffa honom, på flera olika sätt. Sjukt långa två veckor har det här iaf varit! Tycker han kan låta bli att åka bort så länge igen faktiskt.

Annars finns det nog inte så mycket mera att skriva här idag.

Vad skulle ni vilja veta? Vad som helst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar