onsdag 31 oktober 2012

No other one

 
Fett uttråkad tjej, 14 dagar är väldigt lång tid ska ni veta, även med internet så känns det som en evighet, men nu tar evigheten äntligen slut i morgon  Så skönt! Annars händer inte ett skit just nu, jobb och jobb bara typ. Trötta flummiga kvällar på jobbet, som igår. Mycket konstiga saker som sägs fel då! Fast kul, det har vi ju. :)
Att min familj tydligen lämnat mig ensam hemma idag och ikväll är mindre kul. Hatar att äta middag själv, det är värdelöst. När jag bodde själv så gick det bra, men här hemma är det värdelöst!  
Jag måste dessutom sluta ha så konstiga ideér för mig. Förra gången slutade det med att jag piercade bröstvårtan och den här gången slutade det med att jag har bokat vaxnings tid i morgon! Jag kommer garanterat dö!
Fast det går nog bra! Jag borde verkligen städa mitt rum också, men det var roligare här.. Fan nu måste jag städa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar